Nästan helt perfekt kväll! ;D

Dagen började ju hur bra som helst men en hel del skratt och flumm^^

Sen gick det ju lite utför och jag blev helt jävla tom av någon anledning..
Blev inge dammsuga heller för Das Bajse har min snabeldrake och henne fick jag inte tag i..
Så vi gick till affären och köpte glass istället ^^
Snickersglass är fan bland det godaste som finns.. mmmmumma!

Jag hade ju lovat monstret att vi skulle bada också..
Så glassen avnjöts tillsammans med en film på datorn..
I badkaret ^^
Hahaha klaga bäst fan ni vill men det var skitmysigt :P

Monstret sover gott nu och jag ska försöka mig på att färga håret...
Om jag lyckas få en någorlunda skaplig bild på hur det blir så ska jag lägga upp den sen ^^

Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0