Muuusiiiiik!!

Fan jag blir partysugen!!

MTV breakfastclub top 10 på tv:n nu och det är bara bra låtar!
Vill bara ut och dansa och ha kul!
Meen det får bli en annan gång ^^

Skulle ju egentligen ha varit barnledig den här helgen men mamma hade ju monstret förra lördagen när jag skulle fira Sabinas 20års dag men blev sjuk och så hade hon honom i onsdags när jag följde med dom ut och firade henne^^
Så vi fixa och trixa så jag har barnvakt när jag ska fira Das Bajse och vara med på systerlitens sista fest innan hon drar till teneriffa!
Btw så kommer hon att fixa en blogg så man kan läsa om hennes påhitt där nere ;D
Om det nu blir så mycket påhitt med tanke på att hon åker dit på praktik ^^

Nej nu ska jag börja göra mig klar för dop..
Utan smink..
Fan måste åka och hämta mina saker hos alex..
Jefla hit..

Aja herråå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0