Känner att jag måste..

Skriva ett nytt inlägg för att inte lägga mig ner och somna om..

Fortfarande galet trött..
Varför är man så trött på morgonen för??

Nu är monstret på dagis iallafall, eller strax..
Mamma skulle köra systerliten till skolan och sen jobba så hon kom och skjutsade honom så vi slapp åka buss..
Det tackar jag verkligen för idag..
Hade fan somnat på bussen^^
Så hon fick släppa av mig vad affären också så jag fick köpa mjölk, bubbelvatten och energidryck..
Ja och cicetos såklart..

Ojsan hoppsan, jag satt ju och skrev ja ^^
Sprang ner och träffade Bajsen och hämtade hennes extranyckel så jag kan springa ut med Ayscha sen för hon hann inte.
Hon ska åka och klippa sig..
Fan va avundsjuk jag är på henne.. -.-

Måste komma ihåg att ringa svägerskan och boka en tid för klippning när jag får pengar..
Kanske får hon lägga i lite ny färg också.
Fast hon kommer skälla på mig för att jag har gjort det själv igen :P
Jaja tur att hon finns där och kan fixa till mina misstag iallafall ^^
Fast jag funderar på att klippa av mig håret igen..
Vill jättegärna ha långt hår men det blir ju så jävla slitet..
Nej jag ska fan ha långt hår..
Det ser bäst ut så..
Och så ska jag nog fortsätta vara blond tills i höst..
Men då ska jag fanimej färga håret rött!
Ångrar att jag inte gjorde det nu i vintras och nu är det för sent..
Blond på sommaren är ett måste!
Men det är mest för att färgen blir så blekt och ful annars^^
Ja och så ser jag ännu blekare ut om jag har mörkt hår :P

Fan jag kommer nog inte ha råd att sola den här veckan heller..
Plånboken är väldigt tunn nu och jag får inte pengar förren på fredag..
Kanske kan låna pengar av Bajsen tills dess annars.. hmmm..
Ja har hon så ska jag fan göra det..
Kan ju inte lägga av nu, då kommer jag aldrig få någon färg ju..

Nej nu ska jag fan sluta skriva ett tag..

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0