I väntans tider..

Haha nu trodde ni allt att tant hade en bulle i ugnen va? ^^

ICKE!
Det enda jag väntar på i nuläget är att pixxabudet ska knacka på dörren ^^
Orkar inte stå och slava vid spisen idag men monstret måste ju äta..
Kanske inte det nyttigaste att stoppa i hans mage men det är iallafall söndag och vi äter inte pizza speciellt ofta så det känns inte som att det gör nånting..
Om det är så bra för min mage idag är väl också diskutabelt men det är en risk jag får ta..
Har inte fått i mig mer än ett glas yoghurt idag så det ska bli riktigt spännande^^

Någon som har någon bra film att tipsa om??
Typ dålig jävla komedi??
Riktigt b-humor?

Hahaha ja ni kan ju skriva om ni känner för det.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0