Fredag igen..

Var det inte det för ett par dagar sen??
Eller är det jag som lever vidare på helgens minnen? ^^

Hursomhelst så är jag galet slut i kroppen..
Längre dag än vad jag trodde med farande hit och dit..
Först upp och iväg till tandläkaren med monstret, han var superduktig den här gången också :D
Dock var det någe knas med en tand så han ska tillbaka dit i mars och putsa(?) den så att det inte blir hål..

Efter det var klockan helt plötsligt väldigt mycket så vi rushade upp till sjukhuset så att vi inte skulle missa läkaren som skulle komma och undersöka plastfarmors fot..
Han kom inte..
Vi var där i nästan två timmar...
Känns så jävla obehagligt att se hennes sår, dom ser exakt ut som mormors gjorde..
Och vi vet ju hur det slutade för henne.. =`(
Bara hoppas att finnblodet rinner till på den här gumman och att hon inte ger upp!

Sen drivade vi upp till gränby centrum en sväng, lite bankärenden och inhandlande av fredagsmyssnask^^
Inne på kvantum så fick min fot någe frispel och vägrade fungera..
Ont så inåt helvete gjorde den..
Nästan så att jag slet av mig skon i kön..
Väntade dock tills ja kom ut i bilen och skonade väl ett hundratals näsor ^^

När vi äntligen kom hem så hade värken släppt nästan helt :S
Då begav vi oss ut på en långpromenad med lill-monstret som inte klagade..
Han orkade inte ens röra på sig när vi kom in igen ^^

Sen blev det dags att laga mat men jag var så trött så jag värmde bara på lasagnen från igår..
Inge klagomål från monstret iallafall..
Han åt jättebra och sa hela tiden att det var jättegott :D
(äntligeen^^)

Efter det så rörde vi oss bort till lidl och köpte lite bubbelvatten och energidryck..
Glömde det när jag var på gränby -.-
Så nu sitter monstret och tycker att jag ska blanda iordning dip så han kan börja fredagsmysa..
Med eller utan mig :P

Känns som att det blir utan..
Ska nog försöka träna lite istället..
Eller göra det också? :P

Hursomhelst så ska jag försöka träna lite så att jag håller det uppe när jag äntligen har kommit igång igen :)


Meeeeeen..

Ses eller hörs!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0