Fan asså!!

Mitt jävla hår vägrar ju jobba med mig!!

Det är fortfarande alldeles för gult och det har gått av på flera ställen så jag vågar fan inte lägga i mer färg nu..
Verkar som att det bara är att gilla läget och se ut som en kyckling en tid framöver....!

Aja nyss hemkommen från stan iallafall..
Försov mig i morse..
Kom iofs bara 20 minuter för sent till dagis men ändå ^^
Sen ner på stan, träffa Das Bajse och gå och sola, Wohoo!
Sen ringde mamma så jag träffade henne och så var hon snäll och bjöd på lurre :D
Så nu är jag mätt, stressad som fan och skitarg över mitt hår!

Ska hämta monstret om en och en halv timme och har en miljon saker att göra innan..
SUCK!
Men mest arg är jag över mitt hår..
Ja jag har hängt upp mig på det och jag kommer antagligen att fortsätta tjata om det -.-

Nej fan nu måste jag snabba på lite om jag ska komma nånstans..
Fanfanfanfan!
Kommer inte ens ihåg hälften av allt jag skulle göra..

Aja bajs på det då.

Ses eller hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0