?

Ja vad säger man annars?

Det mesta är uppochner och känns bara allmänt konstigt..
Säger inte att det är nånting dåligt, bara att det är så..

Är så jävla uttråkad!!!
Så det bidde till att baka igen.. ^^
Just nu har jag en plåt med choklad, nöt och frukt fyllda muffins står i ugnen :P
Fan jag kommer se ut som en av flodhästarna i fantasia på stranden i sommar !
Meeeeeeeen det orkar jag inte bry mig om..
Som tur är så äter jag ju inte upp allt jag bakar själv :P

Och ut kommer jag ju också nuförtiden, vare sig jag vill eller inte..
Fast det är bra skönt..
Synd att man var tvungen att bli med valp för att få fart bara :)

Nej nu ska jag titta till min muffins och sen ska jag parkera rumpan i soffan och njuta av lugnet.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0