dxr 6uind57lk!!!

Så blir det när jag inte kommer på något ^^

Nu har jag tränat en sväng och tagit ett varmt bad :D
Skönt som faen vill jag lova^^

Borde väl kanske hoppa i säng nu..
Ska upp imorgon och gå till tandläkaren med monstret..
Allt var bra och han var jätteduktig sist vi var där så det är väl bara att hoppas att det går lika bra den här gången :)

Sen får vi se om vi åker med mamma upp till sjukhuset och hälsar på plastfarmor eller om vi åker hem..
Dom ska gräva i hennes fot imorgon och se om dom måste amputera eller om dom ska göra något annat. =/
Så jävla skärglada som dom verkar vara på det där stället så är jag förvånad att hon fortfarande har någon fot alls kvar..
Ni som har läst tidigare vet ju redan vilka åsikter jag har om de flesta som jobbar på ackis -.-
Har förlorat båda mina morföräldrar på ungefär ett halvår och ja, jag skyller på dom och deras misstag..

Nej nu börjar det kännas som att jag kanske skulle kunna somna om jag lägger mig så det är väl bara att passa på ^^

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0