Det knallar på..

Såg nu att det här blir mitt 308:e inlägg..

Inte jättemycket men jag trodde nog inte att det skulle bli så många :P
Önskar som jag har sagt tidigare att jag hade en vettig kamera så skulle det hela bli lite mer spännande men nu har jag inte det och orkar inte sitta och knäppa med camen heller ^^

Ja idag är det fredag..
Hela dagen faktiskt..

Nu har vi iallafall varit till affären och varit ute och lekt en sväng så nu ska vi äta lunch och sen ska vi bara mysa och kolla på film..
Fredagsmys på största allvar ^^
Träna lite när han har somnat..
Om jag orkar :P

Annars händer det inte så mycket..
Håret ser fortfarande ut som skit och jag fattar inte att jag gick ut i onsdags och visade det bland folk..
Tills det är dags att färga igen så beger jag mig inteut bland folk utan mössa!

Nej nu ska det ätas och mysas!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0