Bara bloggar..

Och bloggar och bloggar..

Fan vad jag hatar när det är reklam på tv:n..
Blir så jävl rastlös då..
Fast jag kanske inte ska klaga?
Det finns iallafall något att kolla på ^^
Just nu är det Grey´s Anatomyoch efter det är det Biggest Loser..
Hinner kolla på båda innan det är dags att åka..
Måste bara komma ihåg att vara klar när det slutar så att jag hinner gå ut md Ayscha..

Jag längtar till sommaren nu!!!
Jaha nu blev det strömavbrott också..
KUL!!
Så det här blir inte uppdaterat förrän strömmen kommer igång igen!!!
SUCK!!
Tur att jag har en laptop iallfall..
Batteriet ska hålla i tre timmar till så jag kan åtminstone lyssna på musik..
Fan undrar hur länge strömmen kommer vara borta..?
Jag har aldrig haft strömavbrott här förut..
Fanfanfan!

Kom igen nu dååå!!
Ge mig el!!
Min mobil verkar ha lagt av också, kan inte skicka sms..
Hurra va roligt!
Nätproblem.. SPÄNNANDE!!

Kylen och frysen är ju också borta..
Fan om maten blir förstörd asså..
Kan ju inte ställa ut den på balkongen heller, det är ju inte tillräckligt kallt..

Sådär ja!
Nu är det igång igen :D
Lagom till Biggest Loser börjar ^^
Skulle fan vilja vara med där..
Inte för att jag är så stor men för att få träna med deras tränare och lära sig om näringslära osv..
Hur intressant som helst!
Om jag börjar plugga och inte blir sotare (^^) så vill jag nog hålla på med sånt..
Tror jag..
Fan va svårt det är asså..
Kan verkligen inte bestämma mig..
Vill ju inte plugga nånting som jag inte kommer hålla på med sen..

Nej nu blir det tv!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0