Usch!

Snälla låt mig aldrig mer behöva se Bert Karlsson!
Kan dom inte bara låta dörren vara stängd?

Fan jag hatar att vara förkyld!
Snoret rinner, ögonen rinner, näsan ser ut som att jag sniffat svavelsyra..
Kanske kan våga mig ut på kvällen nu. känns som att jag börjar passa in med resten av invånarna här i "ghettot".

Nej nu är det dags att flytta.. Hem till storvreta skulle passa bra..
Eller så ansluter jag mig till släkten i leksand.. synd att jag hatar dalmål bara :P

va fan tröck jag på för roliga knappar nu då?!
jävla skitdator.. eller jävla skitmig som är så kass på datorer :P

Fan.. nu kan jag ju inte göra ett skit.. allt är ju borta..
Det är vid sånna här tillfällen man ska ha en karl..
Ja dom är ju bra till några saker till men inte är det mycket.. ;P
Tänker absolut inte snacka skit om alla med snopp.. det finns ju några som faktiskt är något att ha..

fuck.. jag fryser.. ska nog gå och mysa med mitt täcke istället..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0