Tröttmössa..

det känns som att den här dagen har varit väldigt överskattad..
har glidit fram som en zombie med ögon som skulle få den värsta knarkaren att bli rädd..

Försökte övertala mitt lilla monster att sova lite middag idag så att mamma också skulle få vila..
men icke!
Kan dock inte klaga ett dugg på hans beteende.. han har varit världens underbaraste idag <3

Bara för att det var så underbart väder idag (och för att den heta grannen var hemma schhh) så släpade jag faktiskt ut mitt ohyggliga anlete och njöt en skvätt med min ba be(!) och båda våra små.

Till middag idag blev det panerad rödspätta fylld med feta och spenat (a´la lidl) och potatismos (hade ingen sås som passade till hemma)
Tror aldrig att jag har ätit så god fisk i hela mitt liv!

För övrigt så sitter jag nu och väntar på att det ska komma in något nytt på rickelitos blogg..
Bästa bloggen just nu, älskar den människans sätt att skriva :D

Nu vill jag sova så jag är lite piggare imorgon!
Startar dagen i någon lekpark med monstrena och avslutar den förhoppningsvis på något uteställe där vi besudlar en massa manskroppar :D

nej nu märks det att jag är trött.. fortsätter skriva någon annan gång.
tills dess..
äh jag kommer inte på något!

hejdå!

Kommentarer
Postat av: Rickelito

Vad vill du ha då? Hårda krav...

2009-09-10 @ 21:27:34
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0