trötter..

Galet trött idag..
Har ändå inte gjort något speciellt..
Var nere på stan medans monstret var på dagis..
Införskaffade nya vantar och en ny mösa till monstret..
storshopping :P

Annars har vi bara gått till affären.. eller ja, han cyklade ju såklart..
Upp tidigt imorgon igen, bussen till dagis, bussen hem, städa, vänta på syster liten, fixa hennes hår, bussen tillbaka till dagis och bussen hem igen..
Måste fan flytta närmare dagis.. och nej jag tänker inte byta till ett som ligger närmare..
Han trivs så bra där han går och jag vill inte att han ska gå här..

Nej nu ska jag ta min bubbelvattensfyllda mage och hänga lite tvätt..
Spännande värre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0