Ta bort merå!

Nu är jag dödssjuk..
Febern låg på 39 tidigare och nu på 33.. det lär ju vara så att den gått runt och det ska stå 133 eller hur?
Att batterierna verkar vara slut nu behöver vi inte bry oss om :P
Det känns som 133 iaf :P

Jag har nästan kommit på hur min drömkille ska vara också :D
Han ska se bra ut.. enligt mig iaf.. vad andra tycker skiter jag i.. som vissa kanske redan märkt :P
Han ska vara snäll.. Nästan jämt (A) hahaha
Han ska vara bra med barn (självklart)
Han ska vara rolig, kunna bjuda på sig själv..
Han ska ställa sig nedanför min balkong och sjunga serenader (dock iklädd typ kravallkläder med tanke på vart jag)
Han ska vara singel också.. och inte vara en otrogen pryl (rätt less på såna nu)
Jag tror att det var allt.. fyller väl på så småningom :P
Men om det är någon som känner någon sådan så kan ni ju hojta till så ska jag våldgästa denne :P

Nej nu blir det väl till att fortsätta att kramas med soffan..



(inte alltid, men oftast) :P


Kommentarer
Postat av: Bajsen

Haha, skön bild. Så sant som det ser ut. :P

2009-09-15 @ 23:06:26
Postat av: Erika

hahaha ja jag menar det :P

2009-09-16 @ 00:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0