Ta bort merå!!

Huvudvärken kommer sakta men säkert som ett brev på posten.. och självklart hittar jag inte huvudvärkstabletterna!
Inte för att dom tar bort allt men lite iaf..
Ett par dagar till nu bara..
Har dock syndat idag och druckit 1 glas cola..
Men vafan.. kan ju inte sitta och fika på stan med bara ett glas vatten :P

Det blev några timmar på stan med syster liten och sen åkte jag med hem till päronen..
Mamma gjorde rotmos :D
Gottgottigottgott
Och ja. Jag får äta ett mål mat om dagen.. så då valde jag middagen..
Ska snart surpla i mig en till shake.. mumma.. inte..
Men det är det förhoppningsvis värt i slutändan :D

Humöret har inte varit alls för hemskt idag. och den som säger något annat ljuger!

Nej nu verkar monstret ha ätit upp sin kvällsmacka så nu blir det till att göra honom iordning för sängen.
Sen ska jag färga håret :D
Wohoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0