suck, pust, stön och stånk

Idoooool!
Lika bra som alltid:P
älskar auditionerna (stavas?)

Nu SKA jag bli frisk!
Åka och hälsa på storebror och få träffa hans lilla prinsessa <3

Undrar om jag inte är så sugen på att skaffa fler barn bara för att alla runt omkring mig får nya hela tiden?
Att man ska vara två för att få det är en helt annan femma :P
Jag är kräsen.. eller jag har blivit kräsen efter mina tidigare inte så lyckade försök till förhållanden..
Ska man vara tillsammans med någon så vill man ju känna att man kan leva med den personen hela livet..
Jag har aldrig känt så..
Kanske är ganska tragiskt, men dom som vet om allt som hänt förstår nog..
Det är ju tur att jag trivs som singel iaf :P

Nej nu får det vara nog med det här..
Nu ska jag ringa min ba be(!) och snacka bort resten av kvällen med henne (som vanligt)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0