söndag..

Så var den här veckan också slut..
Och inget spännande har hänt.. *suck*

Eller jo.. min nya dator är ju lite rolig :P
Måste bara lära mig allt och koppla in mitt trådlösa modem..

Syster liten ringde och väckte mig idag..
När monstret äntligen sover länge liksom :P
Men men.. Det är ju lika bra att gå upp så att man håller dygnsrytmen lite grann..
Hon kom hit och hämtade sin tatuering.. (jag slapp åka lalala laaaaaa) och hämtade pengarna som jag skulle lägga på kusins tatuering som hon fick i 18 års present av oss :)
Fan jag vill också fortsätta på min nuuuu..
Dom skulle boka en tid åt mig till nästa löning iallafall :D
Så nu är det bara att sätta sig och börja rita igen.. måste komma på hur jag vill ha den.. vet vad jag vill ha men inte hur det ska ligga.. måste ju passa i med det andra och så ska den ju bli ganska stor.. (från låret, upp över revbenen och sluta som en 3/4 sleev :D
Men fattig som man är så blir det lite åt gången..
Vill ju helst ha den klar innan jul men är man fattig så är man :P

Ikväll så har jag hållt på med nutrilett dieten i en hel vecka..
Bara tre kvar.. pust och suck..
Lite fusk har det ju blivit såklart.. Har väldigt svårt att hålla mig ifrån colan och energidryckerna tyvärr..
Men.. jag har iallafall dragit ner på colan från 4-6 liter till typ en burk eller två om dagen..
Och utan energidryckerna och koffeinen så får jag sån huvudvärk att jag typ vill ta livet av mig..
Det är tur att dom sockerfria smakar bajs så att man inte dricker mer än nödvändigt iallafall :P
Jag har dock inget egentligt mål med dieten och jag tror att det fuckar lite för mig.. det hade nog varit bättre om jag hade haft det..
Men men..några cm SKA jag bli av med iallafall.. vikten spelar inte så stor roll.. det är bara en siffra..
En schysst kropp att gadda på ska det vara helt enkelt :P

Men jag vill ju göra extensions till jul också..
Jag hatar att vara fattig..
Och har ju en annan sak som pengarna ska gå till först och främs också..
Det kommer bli så rooooligt :D
Bara jag och min ba be(!) bland massa mansstjärtar ^^ hahaha

Nej nu är det snart dags för en till shake..
Köpte en annan sort med typ skogsbär eller nåt men den smakade typ som en blandning mellan mögliga blåbär och bakfyllefisar.. INTE okej!
Inte för att chokladen är speciellt god heller med sin smak av havre/mjöl men en skvätt kakao i men den är iallafall drickbar..
Nej nu ska jag sluta klaga och ta min shake och starta en maskin tvätt.

Shalala laaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0