Ny dator :D

Fast jag fattar ingenting :P
Hur i helvete höjer man ljudet t.ex?
Det lär ju inte vara så lågt som det är nu..?
Hoppas jag verkligen inte iallafall..

Aja idag då..
Ja vad har hänt idag..?
Inte så värst mycket faktiskt..
Mamma var förbi en snabbis och hämtade lite saker till syster liten..
Vi (jag och monstret) var till centrum med Das Bajse och lill-monstret..
Köpte pizza.. mmm mumma..
Har goffat middag 2 dagar i rad nu.. hoppas nutriletten funkar ändå.. :P
Efter det så gick vi till centrum igen (bara jag och monstret) och hämtade ut min nya dator *lycka*
Min gamla börjar bli riktigt efterbliven nu så det var ju på tiden att jag skaffade mig en ny..
Sen gick vi hem och hade lite lördagsmys med godis (monstret dårå) och film..
Han däckade på soffan idag igen så nu ligger han och trynar som bäst i sängen medans jag sitter här och kollar på bad boys 2 :P

Och så var det gårdagen då..
Hände inte så mycket då heller..
Liam var ju här.
Syster stor och plus syster hämtade honom på kvällen och köpte med sig maxmat.. mmm *Homer-dreglar*
Sen skulle jag och monstret ha fredagsmys men han hann somna på soffan innan..
Jobbigt att leka med kusinen hela dagen :P
På natten så ringde syster liten och berättade att någon jävla idiot hade tagit stryptag på henne och hotat henne och grejjer..
Jag visste inte vart jag skulle ta vägen..
Den äckliga lilla pormasken som gjorde det ska vara glad att jag har barn och inte kunde åka någonstans..
Tänk att din älskade lillasyster ringer och är helt förstörd typ.. du hör inte vad hon säger först.. sen lyckas hon få fram vad som har hänt..
Åh gud vad jag vill ha tag på den människan!
Vilken normal kille går på en 18-årig flicka och tar stryptag!?
Anledningen till att han gjorde det var att han kallade henne för hora och hon av tillbaka med ett horunge..
Det skulle jag också ha gjort.. Vem är han att kalla henne för hora?
Jag vet att jag inte kan hålla koll på henne jämt.. men det vore jävligt skönt att kunna göra det ibland..
Oroar mig som fan för henne.. Det är inte lätt att vara 18 år och flicka i dagens jävla samhälle..
Usch.. nu tänker jag alldeles för mycket på det där igen..
Ska vara glad att hon litar så pass mycket på mig att hon hör av sig när det händer saker..
Men händer det något mer så lämnar jag över monstret till Elin och åker.. Inget snack om saken..
Haha stackars Elin.. vad hon får stå ut med mig :P
Men om du läser det här ba be(!) så älskar jag dig :P
Så mycket att jag tänker på dig när jag fiser xD
Vad skulle jag vara utan våra avlyssnade telefonsamtal, utan alla skratt och fisar?
En jävligt tragisk typ iaf :P

Nej nu ska jag kolla klart på filmen och försöka sova sen..
Ska träffa syster liten imorgon och lämna tatueringen så hon får göra den.. kommer bli såååå nice :D
Avundsjuk AB

Kom igen.. Visa din grrr-min, Bajsmannen! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0