Lördagsgodis

Tröttmössa AB
Vaknade av telefonen i morse.. finns det något värre?
Det var mamma som ringde och frågade om jag skulle med på formula off road..
Meeeen jag var för trött så hon kom och hämtade den lille bara..

Piggnade ju till rätt skapligt då efter frukostgörande och påklädnad och packande..
Men la mig på soffan och glodde på tv när dom hade kommit iväg och slocknade såklart efter en stund..
Vaknade även den här gången av telefonen..
Fast nu var det Elin.. pratade med henne tidigare men var inne i ett avsnitt av scrubs så jag skulle ringa upp henne när det var slut..
Hon trodde dock att jag fortfarande sov och typ pratade i sömnen och telefontrackade mig en skvätt :P

Nej man ska väl passa på att gå ut och njuta av det fina vädret..
Måste ändå gå till affären..
Kanske ska låna med mig Bacon på en långpromenad..
Kanske lånar med mig Elin också, röra lite på fläsket säg..



Världen finaste Bacon <3
Längtar tills bebisarna kommer <3
Vad jobbigt det kommer att bli.. blev ju lite ändringar i planeringarna..

Men men.. allt går utom trasiga klockor och nyfödda barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0