Lalala laaa

Efter middagen gick vi.. eller jag gick och monstret cyklade(som vanligt).. till centrum och skulle köpa bubbelvatten..
Det blev tre flaskor och en burk cola och två energidrycker :P
Träffade på Adde där också.. trevligt att se honom någon annanstans än i en bil som åker förbi för en gångs skull :P
Sen gick vi hem och lämnade cykeln och gick upp till Das Bajse och var sociala en stund..
Jag var nästan lika duktig idag.. gjorde inte lika mycket som igår men nästan iallafall :P
Dags stt skaffa sig lite självdisiplin kanske?
Finns det att köpa?
För det är nog fan det enda jag är bra på :P

Nej nu ska jag fortsätta kolla på Svenska Hollywood fruar och hata Anna Anka..
HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA ANNA ANKA!
Nej nu ska jag sluta vara så negativ :P

Bajs så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0