Kattjävel!

Kerstin kommer seriöst att ge mig en hjärtattack någon dag..
Denna blyga och skygga lilla samvetskisse som bor hos mig tills någon vill adoptera henne har upptäckt att det är jätteroligt att springa..
Fram och tillbaka mellan balkongen och mitt sovrum..
Problemet är att hon mer ellermindre låter som en dräktig elefant på krigsstigen när hon gör det..!
Jag tänker inte bara på mig själv.. mina grannar under lär ju undra om jag anordnar stamp här uppe om kvällarna..

Aja, inte mycket att göra åt..
Tur att jag oftast har min stöttepelare/kurator/patient/kumpan i telefon så att hon kan se till att jag inte bryter ihop :P

Det finns inga bilder att lägga upp från gårdagen men några på dagens monster bjuder jag på iaf :D

Efter det välbehövda badet så kissade kusinerna i kors :P

Efter det välbehövda badet så kissade kusinerna i kors :P
(jag hann inte dit med kameran innan Liam var klar)



sedan fick dom ett varsitt täcke och en skål chips i soffan

Sedan mös dom ner i soffan med ett varsitt täcke och en skål med chips



sedan somnade dom sida vid sida i min säng när dom tittade herbie

Och till slut så däckade dom i min säng när dom kollade på Herbie.
Kusinkärlek <3


Ja det var väl allt jag hade att skriva om ikväll.. tror jag..
Men man tänker väl alltid mer än vad man faktiskt skriver?

Hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0