hoppas hoppas hoppas..

Det var min nya rosa bh som hade smygit sig ner i tvättmaskinen...
Jävla skit..
Min älskade vita kofta (som jag äntligen har hittat efter att den varit på rymmen i typ ett år) och en vit blus råkade hamna i vägen för dennes övervåld..
Båda såg ut som att dom hade varit med om det stora syltkriget men efter en halv burk vanish så tror jag att jag har lyckats rädda dom från ett liv på gatan (aka sopprummet)

Försöka sova kanske?
Ska ju trots allt ner på stan imorgon och träffa syster liten <3
Hoppas ba be(!) följer med också.. trevligt att göra något annat för en gångs skull (och så suger det att åka buss ensam ;P )
Monstret lär ju vakna rätt tidigt också med tanke på hur tidigt han somnade idag..



Kommentarer
Postat av: Rickelito

Jag får helt enkelt försöka blogga ett tag till ;)

2009-09-21 @ 15:48:46
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0