Fyyy faaaan...

Va trött jag är nu..
Helt galet..
Härjade på fyrishov med mitt monster, syster liten, mamma och 3 av mina syskonbarn fan halva dagen..
Har inte varit där på säkert 3 år.. hade glömt att det var så jobbigt :P
Efter det så åkte vi iaf hem till mamma och dom andra åt medans jag satt där med min nutrilett smoothie..
Sen åkte vi och firade min ängel Andreas som fyller 10 idag.. kan inte fatta att han är så stor nu..
Jag kommer liksom ihåg min egen 10 årsdag..
Men faaaaan va hungrig man blev av att sitta där och kolla på när alla andra käkade bullar och tårta o grejjer.. Men jag höll emot.. Tog det jag hade kvar av en nutrilettbar :P

Men men..
Riktigt efterblivna var vi där iaf.. som vanligt..
Blev några fina kort på Ninas kamera...
Syster stor och hennes gubbe fick den stora äran att köra hem mig och monstret efter kalaset..
Fick med mig ett extra monster hem som just nu ligger i min säng med mitt monster och kollar på robin hood :P
Han har aldrig sovit hos oss förut så det ska bli spännande och se hur det går :P

ja.. intressantare än så är inte mitt liv för tillfället :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0