Fy fan va kallt!

Är ju glad att jag inte har nötter för då hade jag förfrusit dom...

Galet trött idag igen.. både jag och monstret sov dåligt i natt så vi försov oss i morse..
Mamma hämtade mig vid dagis och så åkte jag med henne till vaksalatorg och stod där med henne tills det var dags att hämta monstret igen..
Hon har saftat och syltat och bakat o haft sig så hon stod där och sålde lite sånt.
Riktigt trevliga människor som kommer förbi och som står där och säljer..
Synd bara att det var så förbannat kallt!

Johan kom och mötte mig när jag skulle hämta monstret så vi följde med hem till honom o Sabina en stund och klämde lite på tvillingmagen :D
Dom rörde på sig så jag kände det för första gången idag :D
Hur mysigt som helst, höll på att börja böla :P
Undrar när prinsessorna tänker komma ut.. Inte när jag är borta hoppas jag :P

Fan jag har inte ens hunnit träffa andra storebrors tillskott än..
Jävla skitförkylning..

Nej nu ska jag bara ligga på soffan och vänta på att Grey´s ska börja!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0