fy faan..

Det var nog den äckligaste affärspizzan jag ätit.. eller pizza överhuvudtaget..
Den kommer t.o.m före den vidriga bakis pizzan jag blev serverad nere på bella pizza. och den rann fettet av från.. bokstavligt talat. . torkade av den med en servett.. och det var det fler som gjorde..

Det var ju tur att monstret inte hade SÅ mycket emot den.. men en slice fick räcka för honom också.. *blää*
Han verkade iofs inte ha blivit så mätt för han har ätit ostbågar och kakor non stop sen dess :P
Men va fan, det är ju bara helg en gång i veckan ;D
Nu ska jag kolla på mitt super-ex.. synd bara att jag såg den förra veckan eller så, men det finns ju inte annat att kolla på så det får duga..
Just ja.. måste blanda iordning dippen också ifallatt jag skulle bli sugen på schlips..

Nej nu vill mammas monster gå och lägga sig frivilligt så då tänker inte jag säga emot..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0