Fredagsmys..

Publiken jublade när jag entrade stadsparkens lekpark med adidasbyxor och ett monster i handen..
Eller inte.
Uppblåsta jävla stadsråttor!
Det är väl klart som fan att jag leker med mitt barn om jag är i en lekpark. (första halvtimmen iaf :P )
Och då måste man ju vara klädd för att klättra i skepp, åka rutschkana och bli nersandad?
Klart att jag skulle kunna göra det i jeans och högklackat också men jag ska ut ikväll så jag har ingen lust att ligga på akuten med uppskrapat ansikte och en massa brutna ben.

Min älskade lilla Mamma som kom dit med monster nummer 2 blev hungrig efter en dryg timme och då bar det av mot Chagall för att avnjuta lite tacopaj och invänta en Ba be(!) som kom ner med monster nummer 3 :P
Sen bar det av till stadsparken igen nu med en Emma med oss också.. (duktig barnpassare/moster :P)

Passade på att invardera bolaget i svava och handla lite inför kvällens äventyr. (?)
Hade velat ha en Kapten men det tycker inte ekonomin så det fick bli cider. (suck)

Men men.. nu är man hemma igen.. duscha, äta och sen bär det av ut på landet och lämna barn och börja förfesta..

Somnade inte förren vid 3 i natt så det lär ju bli en karatefylla, men det bjuder jag på :P

Alla mansstjärtar se upp för här kommer vi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0