Dagen hittills...

Vi klädde på oss och gick till affären på förmiddagen..
Sprang in på "turkboden" innan vi gick hem och grabbarna fick ett varsitt set med verktyg..
Billigt? eh ja! :P
Men då höll dom sig lugna på hemvägen iaf :P
Stannade på lekparken utanför innan vi gick upp och åt lunch..

Vi började med att gunga.. Pust och stön vad jobbigt det är i armarna :P


Sen tyckte jag att det var en jättebra idé att knäppa kort underifrån..
hmm.. hade man haft en bättre kamera så kanske :P


Sen skulle dom klättra..
Blev inte högre än till första repen som tur var :P


Sen var det dags för lite rutschkana..
Fort gick det och jag skulle promt stå nedanför så att dom fick åka igenom mina ben..
Som tur är så lyckades dom och jag har båda benen hela :P


När vi kom in så lekte dom med sina nya verktyg medans jag fixade lunch.
Liam är ju trots allt ett helt år yngre än Zacke så han blev trött och ville sova middag..
Han ligger i sänger och grisar som bäst nu och monstret sitter i soffan och glor på tv så länge :P

Kerstin ligger här bredvid som vanligt och tar det chill..
När barnen är lugna passar hon på att visa sitt rätta jag :P



Blir väl eventuellt mera lekparksäventyr när monster nr 2 har vaknat..
Tills dess så ska jag ta hand om den nerspydda tvätten och passa på att städa lite..

so long suckers! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0