citat

Tänkte bara skriva in några minnesvärda citat av mig och mina vänner..
Dock anonymt då jag antar att ingen vill kännas vid detta..

- Man kan nog stoppa upp vadsomhelt, bara man är tillräckligt desperat.
- Jag tänker på dig när jag fiser.
- Man kan fisa på en bajs men man kan inte bajsa på en fis.
- Låna min monsterdildo och våldta honom både i näsan och stjärten inatt!!
- Kan du skicka den där sexiga gubben som viftar med snoppen?
- Det var bara en lössnopp, jag lovar!

Jag gissar på att man måste vara med för att förstå det roliga..
Men det skiter jag i :D

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Du har snott Johans citat!!!! Man kan fisa på en bajs men man kan inte bajsa på en fis - det är ju min och Johans grej! :P

2009-09-17 @ 05:49:24
URL: http://twinmomtobe.blogspot.com
Postat av: Erika

Hahahaha jaa:P

Måste ju ha med det om jag ska skriva en lista ju xD

2009-09-17 @ 13:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0