Barnprogramssångaren..

Min kära lillasyster tycker att det är pinsamt att jag kan introna till alla barnprogram på disney channel...
Det kanske det är också..
Men det skiter jag i  :P
Om kanalen är på typ 24/7 så fastnar dom.. att monstret vill att man sjunger dom hälper ju också till :P

Nu börjar piggheten försvinna igen.. trots energidrycker och cola..
Förkylningen är nu också ett faktum, nyser och snorar som bara faaan..
Pallar inte bli sjuk nu asså..
It sucks.. big times..

Måste få syster litens tatuering klar också.. det är ju dags snart..
Har ju inte mer än börjat typ..
Måste fixa till mammas nya och hjälpa kusin att trolla fram en också..
Fan jag vill också!!
Vet hur min ska bli nu.. tror jag.. kanske..
Men det gör ju så ont på revbenen.. kanske inte var ett så bra ställe att göra en så stor på..
Men men.. har ju redan börjat och vill man vara fin får man lida pin.. eller ja.. om man vill ha en fin gaddning iaf..
Har så otroligt många jag vill göra.. synd bara att jag inte får ner dom på papper...
Men hittade någon som kopierat och gjort den förra jag gjorde till syster liten iaf :P *stolt*
Kanske kan bli något av mig en vacker dag..
Måste bara övertala bror att köpa maskin åt mig som han sagt att han ska.. synd bara att han var full när han sa det :P

Usch.. magen är mätt på fisk och potatis fortfarande..
Men gott var det..

Inte ett skit är det på tv heller..
Men kl 9 ska jag kolla på svenska hollywoodfruar..
Mest för att fördriva tiden tills det är Roast på Berns men lite intressant kan det ju bli..
Jag kommer säkert bli skitirriterad och på dåligt humör.. Men det bjuder jag på..

Varför faller man för det roliga?



Kommentarer
Postat av: Elli

Jodå gumma! Svider på revbenen kan jag lova dig! Jag grät ögonen ur mig på andra sittningen, men 1a o 3e gick bra! :D Som du säger! Vill man va fin får man faaan lida pin! Haha.. Pöss på röva!

2009-09-14 @ 23:08:46
URL: http://wicked88.bloggplatsen.se
Postat av: Erika

hahaha ja inte är det skönt iaf.. var fan en lättnad att göra på insidan av gäddhänget efter revbenen :P

Puss o pill i fiisan

2009-09-14 @ 23:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0