Vad säger man?

Någon får gärna berätta för jag har ingen aning :P

Kom hem för en stund sen..
Har varit på stan med mamma idag..
Åkte med ut till dom sen..
Fick skjuts hem..
Jag ska på möte imorgon igen och monstret ska vara hemma från dagis den här veckan då dom ska byta lokaler så han fick sova kvar hos mamma..
Kanske är därför jag känner mig lite nere?
Eller så är det nånting annat..
Svårt att veta :P

Efter mötet imorgon ska jag leka med Storebror och Sabina <3
Ska fläta till storebror och förhoppningsvis måla på Sabinas mage :D
Längtar riktigt mycket nu asså!!!
Tvillingar liksom!
Fatta va stort!
Jag skulle kunna skriva flera A4 sidor om hur upprymd jag är över det :P
Men bara lite till..
Jag längtaaaaaar!
Själva grejen att storebror ska få barn är ju hur kul som helst..
Och tvillinggrejen gör det hela så mycket mera spännande :P
Det blir många att köpa julkappar till i år^^
Har ju hittills sex stycken syskonbarn..
Och strax innan jul nångång kommer twinsen :D
Eller ja.. dom är beräknade då men tvillingar brukar ju komma tidigare..
Sabina jag hoppas att ni inte tar illa upp när jag skriver om det här men jag är bara så stolt över er :D
(säg till så tar jag bort det ;P )

Nej nu ska jag försöka få tag i ba be(!) så att jag kan gå upp dit och monga mig en stund så jag blir trött^^

Herrå så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0