summer turns to snow..

oh oh oh!

Fan vilken uppiggande låt :P
Är riktigt pigg idag :D
Kom nyss hem efter att ha lämnat monstret på dagis..
Och eftersom jag är så pass pigg och gärna vill undvika att somna som jag alltid gör så ska jag städa och tvätta lite..
Skulle egentligen ha tränat med Das Bajse men hon ligger och sover eller nåt..

Eller ska jag börja riva tapeter i monstrets rum?
Nej det kan jag vänta med tills han kommer hem..
Det lär ju vara en dröm för ett barn att få slita sönder tapeterna?
Aja han tycker säkert att det är roligt iallafall.
Måste komma på hur det ska se ut där inne när det är klart också..
Vill ju inte göra för mycket om vi ska flytta heller.
Hoppas hoppas hoppas..
Är så less på den här hålan nu!
Har bott här i snart två år och det är fan två år för mycket.

Skulle vara riktigt nice med den lägenheten..
Tvättstuga inne och uteplats, walkincloset om inte Bajsen flyttar med ^^
Fast det skulle vara roligt om hon gjorde det..
Stackars barn dock som får bo med inte en utan TVÅ mongotanter..
Deras framtid ser inte frisk ut.. :P

Nej nu ska jag sluta söla!

Upp o hoppa, börja trolla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0