Sen middag..

Eftersom jag är lika borta i huvudet som Maria från svenska hollywood fruar idag så blev klockan ganska mycket innan jag kom iväg och handlade och ännu mer innan maten blev klar..
Hatar att koka potatis.. så jävla segt.. och ja jag skär den i mindre bitar med det tar ändå för lång tid :P
När jag blir rik ska jag anställa en personlig kock.. fy fan så skönt..
Syster liten är jävligt duktig på att laga mat så jag ska nog höra med henne om hon vill ha tjänsten..
Annars får det bli någon hunk som inte har något emot att laga mat i bar överkropp..
Underkropp också när inte monstret är hemma ^^
Så jävla kass är jag faktiskt inte på att laga mat.. den går ju att äta men har ledsnat på det helt enkelt :P
Panerade en fiskbit idag och stekte på till den sega potatisen och så lite italienardressing med turreyogge till det^^ fina fisken sörru.

Nu ska jag snart få monstret i säng och sen blir det till att ta det lugnt innan svenska hollywood fruarna kickar igång min puls för kvällen..
Fan att klockan blev så mycket.. hade ju tänkt gå upp till ba be(!) och trampa lite efter maten..
Har ju en hel del att bränna bort sen helgen..
Jävla cider att vara sockrad..
Nej nu håller monstret på att somna här bredvid mig så det är nog dags att få honom i säng nu^^

Pillerill



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0