Raj raj!

Woho! :P
Rajja med Carro och vilka det nu blir mer ikväll :P
Käkar middag och väntar på att hon ska komma och hämta mig nu :D

Det var nog ingen bra idé att skippa maten fast man nte var hungrig igår..
Var trött som fan hela eftermiddagen och kvällen igår..
Somnade mycket tidigare än vanligt men vaknade som vanligt i morse än då..

Så nu jävlar käkas det makaroner och korv så att man har lite grund för det blev plundring på glasbanken idag..
Ska ju förhoppningsvis leka med per o co imorgon..
Hoppas att Das Bajse kan följa med också..

På tal om ingenting så kommer jag i mina baggyjeans igen :D
moahaha it´s fungerar :P

'Nej nu är jag bajsstressad, måste hinna läsa Rickelitos blogg (efterlängtad) innan jag drar också :D

See ya in da dimma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0