Pengar..

är fan bara till problem..

Vill ha hur mycket som helst..
Vill köpa allt jag hittar och vill ha..
Eller kanske inte..
Men nästan iallafall..

Jaha..
Vad ska man hitta på resten av kvällen/natten då?
Lär ju inte somna förren bortåt tre-fyra som vanligt..
Är trött..
Men det är jag alltid..
Ryggen vägrar ge med sig så jag lär ju gå ut och ragga upp någon luffare som vill massera mig med iprengel för en hundring eller nåt..
Kan dock bli svårt att kasta ut människan sen..
Såå.. det får jag nog ta en annan gång..
Typ när jag har utbildat Kerstin till en attack katt/attack ko..
Jag skulle vara rädd för en sån iallafall..
Sen är jag iofs rädd för typ allt..

Passade på att ge kattungarna sina örondroppar idag när jag var hos mamma..
Typ visa henne hur man ska göra och så..
Synd bara att hon fick hålla i den ena medans jag gjorde det..
Eller det var ju bra..
Annars hade jag nog haft varken hand eller ansikte kvar..
Lyckades klara mig undan med några sår på handen bara ^^
Trodde däremot att det skulle bli värre när jag skulle rensa öronen på Zpliffen Mohammed Achmed Abdulla osv osv.. Aka Zpliffen eller Bebis..
En stor grå hankatt som fick oturen att döpas av en av mina äldre bröder..
Men det gick ju hur bra som helst iaf..
Min bebis skullee aaaaaldrig göra illa mig ^^

Nej nu ska jag kolla på scrubs och pilla navelludd..

Kiss

Kommentarer
Postat av: Johan Konungarnas konung, Lil-thug

Han heter Zattla Spliffen Grenby Gränby Mohammed Abdula Osman Achmed Sandberg/Hellman!

Det var ju inte så svårt jaoooooooo!



God jul förfan!

2009-11-05 @ 01:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0