Nu igen..

Fan är fortfarande pizzasvullen..
Jobbigt värre faktiskt.

Varför finns det aldrig någonting på tv när man är hemma för?
När man väl gör nånting då kan det minsann vara något..
Jag blir så less!
Hahahaha att man orkar gnälla så mycket.
Känner mig som en gammal klimakteriekossa ^^
Får ta och styra upp det här asså..

Vad sker då folket?
Själv sitter jag här och försöker komma på något att göra på burken..
Förutom att skriva en massa skit här då förstås..
Kan bli jävligt dyrt att sitta vid datorn snart..
Det kliar i shoppingtarmen och det finns ju så mycket roligt på nätet!

Nej nu lär jag slå mig själv medvetslös innan jag tömmer kontot.

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0