MYYYS! :D

Hade Bacon hemma ett par timmar medans monsterkatten var instängd i köket och snurrade klart..
(veterinären sa att hon skulle vara instängd tills det hade släppt så nej jag var inte elak) :P
Vi bara låg och mös medans monstret vilade en stund.
Jobbigt att gå upp halv sju och sen leka med kusinen en hel dag ^^

Aja.. ehm..
Kollar just nu på Hannah Montana iallafall :P
I brist på annat..
Och sen att jag och syster liten tycker att det faktiskt är ganska bra har inte med saken att göra ^^

Jaha men vad ska man göra nu då?
Inte ett skit på tv ikväll och så har man ju druckit några energidrycker så man lär ju icke somna..
Det är lätt att vara efterklok ^^

Imorgon ska jag iallafall åka in till stan på möte och lunch..
Men det är då..
VAD SKA JAG GÖRA IKVÄLL!?
Dampar en skvätt på det här :P
Lalalalaaaaaaaaaaaaaaaa!!

Nej bajs på er som läser nu är det Hannah Montana för hela slanten ^^

Kommentarer
Postat av: syster liten !

Hanna montana ÄGER !!!!!!!!!!

2009-10-23 @ 22:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0