Lördag?

Det känns som vilken dag som helst..
Förutom att monstret inte är hemma då =/

Vad ska man hitta på?
Ont i ryggen och grinig som en pms-häxa..
Känner mig inte så manad att ge mig ut bland folk egentligen..
Men jag vet ju att jag kommer bli galet rastlös om några timmar och då har alla redan gjort upp planer och försvunnit för natten ^^

Är jag smart så stannar jag ju hemma och gosar med datorn och tv:n..
Undviker regn och irriterande människor som får mig på ännu sämre humör :P
Eller?
För jag är ju inte smart egentligen..
Kanske ska ge mig ut på en cykeltur i ghettot och ser vad jag stöter på för roliga människor..
Synd att jag inte har någon cykel bara..
Fan va jobbigt det blev..
Aja inte mycket att göra åt..
Laga mat och ta ett bad istället kanske?
Fixa lite hemma-spa och skämma bort mig själv när jag kan ^^
Det lär ju märkas vad som blir av..
Om du känner mig så kan du ju höra av dig om du har ett bättre förslag :P

Bye for now :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0