Lite bilder..

från gårdagen :P
Tänker dock inte lägga upp alla eller ens i närheten men några kan jag bjuda på ^^

Här börjar vi kvällen med en egobild som egentligen skulle ha lagts ut då..
Men om ni kollar kvaliten på den så förstår ni varför det inte blev så :P

Sen skulle vi försöka ta en "fin" bild.. någorlunda bra med tanke på att vi precis håller på att brista ut i
gapskratt alá fjortis ^^

Blöt o jävlig nere på stan i spöregnet..

Vi sökte skydd under alla möjliga tak och markiser..


Väl nere på Platina började allvaret..

Och så var det findrickaren :P

Sen så ser ni hur bra vi blev på att hålla kameran så då la vi ner den verksamheten..



Ja det var ungefär dom bilderna jag kunde bjuda på nu...
Resten får ni lista ut själva hur illa dom var ^^

Nu ska jag kolla på Hot shots 2(!) och eventuellt sova en skvätt..

Kommentarer
Postat av: Das Bajse

Oh yeah! Det där är vad jag kallar konst.

Kvällen började ju kanoners men ju närmare slutet vi kom desto mörkräddare blev jag. Min syn la ju av någon gång efter Vanilla sky á la snyggo. Men men, nya pilska tag till nästa gång.

Adiós Bastardo!

2009-10-05 @ 00:58:17
Postat av: Erikaaaa

Haha riktig jävla konst, inget picasso skit här inte :P

hahaha ja synd bara att jag missade du vet vem ;P

Do binn ajne smilf ^^ porrtyska

(nej jag vet att det inte stavas så)

2009-10-05 @ 01:06:36
Postat av: Das Bajse

BIST!

2009-10-09 @ 01:38:31
Postat av: Erikaaaa

äh! håll käften kärring! ^^

2009-10-09 @ 01:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0