Lalalalaaaa

jaha.. vad gör man nu då?
Är bara hemma en snabbis och kollar till monsterkatten..
Hon har inte ätit upp mig än men hon hinner väl göra det innan jag kommer iväg..

Nej nu ska jag sluta tjata om henne..
Håller med Mahulda att helva min blogg handlar om henne just nu ^^
Det blev så sent hos storebror och Sabina igår så jag och monstret åkte hem till mamma och sov där istället. (närmare och då fick vi skjuts^^)
Ska snart tillbaka ut dit..
Mamma ska ha lite tupperwareförsäljning ikväll :)
Nej nu ska jag hoppa in i duschen och slå på mig lite nya kläder så jag är klar när syster liten ringer och det är dags att åka.
Hon är i skolan och provar studentmössa idag!
Förstå vad stor hon har blivit..
Det lär ju vara något fel nånstans..
Hon är typ 10 år.. inte 18 ^^

Nej nu babblar jag på igen.. det här håller inte!

Hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0