jahaja..

Fan va veckan har gått fort..
Kan inte fatta att det är fredag redan..!

Aja inte mycket att göra åt :P

Vi kom nyss hem iaf..
Mötet idag gick ju ganska bra..
Var så jävla trött bara. (som vanligt)

Det kändes lite udda att åka hem från dagis så tidigt idag.. är ju van att klockan är närmare tre..
Fick mess från Jeanette när jag var på mötet och hon tyckte att jag och monstret kunde komma över..
Vi har pratat flera gånger om att umgås när barnen är på dagis eller när gubben hennes jobbar o så men det har aldrig blivit av :P
Så självklart hör hon av sig när jag har annat för mig :P
Men vi åkte dit efter en stund iallafall :)

Nu är det dags att börja med maten.. bara ugnen blir varm nån gång..
Sen kommer syster liten förbi en sväng och sen blir det fredagsmys för hela slanten :D

Så less på kattens gapande nu!
Kan hon inte bara sluta så jag får trycka i henne p-piller så det går att sterilisera henne nån gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0