Jag överlevde!!

Terrornatten med monsterkatten är över :D

Försov mig dock i morse men hade ju inte monstret hemma så det gick rätt snabbt att komma upp och iväg som tur var :)
Sitter just nu på nuevo och bara är..
Ska strax ner på stan och träffa mamma och syster liten och hämta monstret och sen ska jag träffa storebror och Sabina <3
FAAAAAAN så trött jag är!!
Sitetr här och håller på att somna.
Vill bara gå nu så att man kanske kan piggna till lite..
Ska tillbaka hit på fredag på någon tjejträff och äta lunch och så också..
Skulle egentligen hit på torsdag men då fick jag ju en tid hos veterinären kl 8:15 och sen lär jag ju vara hemma med kattskrället..

Nej nu ska jag traska vidare!

Syns eller hörs

Kommentarer
Postat av: Rickelito

Om du inte kunde se den där trailern, så är de nog för att du inte har Qiuck time på datan ;) Men den var inte mycke och se...så deppa icke!

2009-10-20 @ 23:51:06
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0