Ja jag skriver hur mycket som helst!

Men jag kan ju inte sova!
Monsterkatten listar nog snart ut hur man tar sig ut ur köket och kommer efter mig! ^^
Okej det kanske var att ta i :P
Men jag kom iallafall på att jag inte behöver använda köket imorgon bitti eftersom monstret inte är hemma så jag fick in hennes låda där..
Så det är bara att jag öppnar köksdörren och springer ut imorgon när det är dags att åka :D
Ska med henne till veterinären på torsdag för att sterilisera henne..
Men jag lär ju ringa dom imorgon om hon inte har lugnat ner sig..
Jag vågar inte ta hem monstret om hon ska bete sig sådär ju..
Bokade tiden för kastrering idag så det lär ju inte vara det hon är sur över heller^^
Och hon ska ju inte flytta förren om typ två veckor..
Men nånting stör henne..

Nej jag är inte seriös med vad hon är sur över..
Det är snarare så att jag oroar mig över att hon har ont någonstans för det ligger inte i en tamkatts natur att anfalla människor, det gör dom bara om dom känner sig tvingade..
Jag kanske är blåst.. men inte så mycket :P
Lite har jag fått in under det blonda svintot under åren..
Faktiskt!

Nej nu när katten sitter i sin skyddsbunker så ska jag passa på att försöka sova..
Ska ju trots allt upp imorgon..
Suck, pust, stön och stånk!
Somnar jag nu får jag sova i fem timmar.. tjohoo..
Det är typ fem timmar för lite för mig..

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ellie

Monsterkatt? Det låter mer som en människoätande mördarkatt! :|

2009-10-20 @ 22:25:36
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0