Ja den här veckan började ju bra...

INTE!

Men jag tackar för alla glada gubbar och nervösa personer bakom kassaapparaterna ^^

Jag och monstret gick/cyklade till affären..
Skulle egentligen inte köpa något speciellt, typ bubbelvatten och bröd :P
Men när vi efter sju mils långa köer kommer fram till kassan så går det inte att betala.
Jag hade inte tillräckligt med pengar på kortet!
Men jag visste ju att det skulle finnas pengar där..
Glömde bort att det dras pengar den 25:e och eftersom det var igår så hade det dragits idag..
Icke kul!
Fick ta lite på kortet och sen springa till automaten och plocka ut det sista..
När jag kom tillbaka så hade en snäll gubbe betalat det sista som var kvar att betala och vägrade ta emot mina pengar utan tyckte att jag skulle köpa något till monstret istället ^^
Ja.. så pinsamt började min dag..
Hur har det sett ut för er?

Nej nu är det äta dags..

Bajj bajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0