How I met your mother..

och en powerking..
Värstaste värsta torsdagskvällen ever!
Eller nåt sånt..
Vad göra?

Syster liten åkte nyss.. länge sen hon var här så länge :P
En riktig heldag..
Gjorde inte mycket..
Men ändå ^^

hmm.. jaa.. nej..
Jag vette fan..
Gör du?

Sthlm snart och börja med julklappsinhandlandet..
Suck..
Älskar att ha en stor familj..
Men hur i helvete ska man veta vad alla tycker om och vill ha?
Jag funderar på att bojkotta julen i år..
Synd bara att jag missar typ den enda gången på året hela familjen är samlad..
Sååå.. jag får nog stå ut :P
Tycker ju trots allt att det är jävligt trevligt..
Så det kanske är värt huvudvärken runt shoppandet..?

För övrigt så hatar jag dåligt översatta serier/filmer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0