Helt slut..

Fan vilken lång dag..

Upp och iväg till dagis i morse..
Kom upp i tid men ändå bli sen..
Förstår inte hur jag lyckas? :P

Skulle ner på stan och möta Das Bajse efter och fixa lite sånt som behöver fixas..
Mamma ringde dock och ville att jag skulle med til veterinären och avmaska katterna..
Eftersom jag redan hade bestämt med Bajsen så jag kunde inte åka ut dit och hjälpa henne att få in dom i buren och så så vi bestämde attvi skulle mötas vid veterinären när jag var klar medd mitt..

Ramlade nästan när jag gick på bussen och nere på stan..
Hatar hala skor! :P
(Tur att jag köpte nya idag<3)

När jag nästan var nere på stan så ringde mamma och skulle åka och Bajsen hade inte åkt hemifrån än så jag åkte till veterinären så länge..
Sen ner på stan igen och möta Bajsen och fixa det som skulle fixas och sen vidare ner på stan en stund..
Hade bara tänkt gå en snabbis eftersom jag var så förbannat trött..

Åkte och hämtade monstret på dagis vid två och sen blev det ner på stan igen eftersom jag inte hittat det jag skulle ha..
Tur att syster liten, brorsdotter och kusin var kvar så jag slapp gå själv. (monstret räknas inte^^)
Sen åkte jag äntligen hem, hoppade av i centrum och handlade..
Gick sönder på väg hem från centrum..
Höften har ballat ur utav bara helvete..
Kan knappt gå..
Jävla skit..
Tur att det är bra på tv ikväll iallafall..

Får se om jag leker med Bajsen lite senare.
Vi pratade om det tidigare men jag vet inte om hon är så sugen på det längre då monstret har börjat hosta..

:O såg en heeeelt oväntad person på stan idag också!
Typ den sista jag räknade med att se än på ett tag..
Fck en väldigt skum känsla i magen då..
Vet inte riktigt hur jag ska tolka den..
Misstro, hat, ilska, saknad eller kanske glädje?
Tvivlar starkt på dom sista men jag är ju skum i huvudet så man vet aldrig :P

Nej nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv..

Herråå så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0