Blogglöst

Fan jag skrev inte på hela dagen igår..
Tiden räckte inte riktigt till..

Var över till syster stor med monstret på "halloweenfest" först och sen gick jag vidare ner på stan och gick och åt kinamat med Boman..
Riktigt trevligt att bara sitta och ta det lugnt men det var synd att vi inte orkade äta mera ^^
Följde med hem till henne och Maja sen och "kollade" på Smala Sussi..
Degen var också där, länge sen man träffade henne.. iaf nykter ;P

Sen skulle jag egentligen ha mött upp lille Per och hans vänner inne i stan men det var så långt till bussen så jag åkte hem istället..
Gick upp till Das Bajse en stund när jag kom hem och munbajsade lite..

Upp tidigt idag för att åka till tatueraren..
Kollade fel på busstidtabellen (tänkte inte på att det är röd dag idag) och höll på dö av stress..
Väl där så började syster liten med att skugga och göra klart den övre delen av sin nyaste..
Sååå jävla snyggt (lite stolt)
Sen var det min tur att bli torterad..
Jag skojar inte..
Det var den värsta smärtan jag nånsin känt.. (då har jag fött barn utan smärtstillande också)
Gjorde inte så mycket idag men både tatueraren och jag är skittaggade på att fortsätta..

Passade på att boka en ny tid när vi var klara..
Men jag ser inte fram emot det..
Eller jo.. men inte smärtan..

Nu ska jag hoppa in i duschen och börja göra mig redo för kvällens festligheter :)

Just ja..
Jag hann inte sy någon klänning så jag sprang in på carlings idag och köpte en istället ^^
Latmask AB

Nej nu börjar jag bli stressad..

Ha det så roligt så kanske vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0