Äntligen lite bra på tv :D

Mina älskade serier är tillbaka :D
Förra veckan iofs men ändå :P
Så skönt att det äntligen finns något att glo på när man gjort sitt för dagen..

Monstret har inte somnat än men jag tror att det börjar närma sig nu..
Jobbigt att vara på dagis ju :p

Imorgon är det dags för möte igen, känns så skönt att äntligen göra nånting, även om det inte är ett jobb.
Var och pratade med min föredetta ingifta faster (komplicerat?) idag också så ska lämna in intresseanmälan och sånt för jobb som personlig assistent via kommunen.
Så nu får vi hålla en tumme för det ^^
Hon gav mig också massa bra tips om vad jag kan göra för att underlätta mitt lägenhetsletande..
Det är ju hennes lägenhet jag vill ha nu när hon ska flytta men det gick tydligen inte sa dom på hsb.
Men det är bara att kämpa på för flytta ska jag, så fort som möjligt :P

Nej nu börjar ugly betty igen så nu ska jag glo på det och sen är det desperata hemmafruar :D
En helkväll för mig helt enkelt ^^

Ses eller hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0