Trötter..

Det var tydligen riktigt jobbigt att plocka hemma hos morfar idag..
För fy fan så trött jag är :P

Gjorde inte ens speciellt mycket..
Var inte ens där speciellt länge..
Men men.. tydligen så blir man trött ändå :P

Ska stoppa monstret i badkaret snart..
Sen vette fan vad man ska göra..
Ska väl hoppa in i duschan jag med sen..
Prova det nya schampot och balsamet jag köpte idag..
Det luktade ju gott iallafall ^^

Kollar just nu på biggest looser på kanal 5..
Fan man skulle vara med där asså..
Tränarna där lär ju få en i form på typ två veckor :P
Lära sig att äta rätt och träna tills man spyr..
Det vore nåt det ^^

Kanske ska införskaffa mig ett gymkort iallafall..
Är ju inte som att jag har ett jobb som tar upp all min tid. . . .
Fast jag kommer ju inte känna mig hemma på ett gym med allt mitt fläsk dallrande xD
Men det lär ju försvinna så småningom så det är väl bara att bita ihop :P
Hur mycket jag vill ha bort lämnar jag till eran sjuka fantasi ;P

Nej nu är det baddags..
Klockan är redan för mycket..

Skriver lite mer sen om jag inte somnar..

Baj baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0