Torsdag var det..

Kom hem efter att ha lämnat monstret på dagis för en liten stund sen..
Siter just nu och headbangar till mtv samtidigt som jag försöker äta en fralla..
Det är inte det lättaste vill jag lova ^^

Skumt att åka hem medans monstret är på dagis..
Var ett tag sen jag gjorde det..
Känns iofs alltid skumt när det bara är jag hemma..
Nu har jag ju inte ens Kerstin att filosofera med..
Kan ju inte sitta och prata med mig själv ju :P
Aja.. inte så lång tid kvar tills det är dags att hämta honom igen så..

Undrar om man kanske ska passa på att träna när han inte är hemma?
Kanske man slipper se ut som en av flodhästarna från fantasia på beach -10?

Nej nu ska jag hänga tvätt och försöka få bort alla frallsmulor rån ansiktet!

Hörs sen eller nåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0