Tomt..

i mitt huvud, i mitt hjärta och framförallt i min lägenhet..

Nu måste det snart bli ändring på saker och ting..
Ett jobb och en flytt skulle nog inte bara fylla tomheten i huvudet utan kanske påskynda läkningen av mitt allt för skadade hjärta..
Sån dag i dag..
Vill ingenting..
Bara vara..

Tur att jag har mitt monster som lyser upp hela mitt liv :)
Glädjen att vara hans mamma överväger ALLT!!
Det finns inget som betyder mer..
Hur ska man kunna den kärleken med fler?
En äkta man eller ett till barn?
Går det ens?
Jag har svårt att tro det..

Var på möte idag igen..
Det är iallafall något annat att göra och förhoppningsvis leder det till någon form av arbete också :)
Alla som har jobb tror säkert att det är skönt att inte jobba..
Det är det inte!
Rastlös, orkeslös, ångest, fattig..
Det summerar mig med fyra ord just nu..

Nej nu skiter jag i det här, skriver när jag är lite positivare istället..

Syns eller hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0